1895

Meie asutaja Johann Jacobs avab vilkas sadamalinnas Bremenis Saksamaal oma esimese poe. Varudes kohvi, teed, šokolaadi ja küpsiseid, kuulutab ta oma missiooniks "tarnida ainult parimaid, laitmatuid kaupu mõistlike hindadega".

1907

Johann Jacobs avab oma esimese röstikoja, kus Bremeni elanikud saavad esimest korda proovida imehead ja meisterlikult röstitud kohvi.

1920NDADE LÕPP

1920NDAD

Jacobsi kohv on saadaval Saksamaa Läänemere ranniku parimates hotellides, restoranides ja kuurortides. Atlandit ületavatel rekordeid purustavatel aurikutel teeb see oma esimese reisi Ameerikasse. Nüüdsest pakutakse kvaliteetset kohvi nõudlikele joojatele mõlemal pool Atlandi ookeani.

1930

Johanni 22-aastane vennapoeg Walther naaseb USA-st ja toob ettevõttesse uusi ideid. Ta kasutab elegantset ja pilkupüüdvat pakendit, mis toob esmakordselt esile Jacobsi aroomi. Kaubamärgi esimeste tunnuslausetega viib ta Jacobsi inimeste teadvusesse. Saksamaal loob ta kaubikupargi, et tuua värske aromaatne kohv inimestele koju.

1948

Pärast Jacobsi rajatiste sõjas hävimist ja tarnehäireid saab korralik kohvitootmine lõpuks jätkuda. Walther saab esimese ametliku sõjajärgse saadetise, mis sisaldab 12 kotti rohelisi kohviube.

1954

Walther Jacobs äratab ellu kuulsa "wunderbar" tunnuslause kaubamärgi kampaaniates ja reklaamides. 1957. aastal tuuakse turule ka esimene Jacobsi lahustuv kohv – Mocca Press.

1960NDAD

Waltheri poeg Klaus liitus ettevõttega 1962. aastal ja juhatab sisse uue õitsengu ajastu. Ta toob turule uued tooted, pakendid ja kommunikatsiooni uutel turgudel. Jacobsi VW Transporteri kuulsatest kimalase värvides kaubikutest sai linnades unustamatu vaatepilt.

1970NDAD

Krönungist saab ihaldatud kohv oma pühendunud järgijatega. Südamlike mõtetega saadetakse seda abipakkides Ida-Saksamaal elavatele peredele ja sõpradele. 1973. aastal saabub Frau Sommer, kellest saab järgmiseks 12 aastaks Jacobsi kampaaniate kuulus nägu.

1980NDAD

1982. aastal liidab Klaus Jacobs kaubamärgi armastatud Šveitsi šokolaadiäri Suchardiga. Algab teekond pereettevõttest globaalseks kaubamärgiks.

1990NDAD

1990. aastal müüakse Jacobs Philip Morrisele, liites kaubamärgi Kraft Jacobs Suchardiga. Jacobs siseneb tõelise kvaliteetkohvi lubadusega uutele turgudele: endisesse Nõukogude Liitu, Lähis-Idasse, Aafrikasse ja Kesk-Ameerikasse.

2015

Kraft Foodsist saab Mondelez International Inc., loovutades oma kohvidivisjoni osana uuest ühinemisest Sara Leega, et luua Jacobs Douwe Egberts (JDE).

2016

Jacobsi kaubamärk on kooskõlas võimsa kõikehõlmava kaubamärgi identiteediga. Tänaseni kaunistab seda 50 aastat tagasi kasutusele võetud kuldne kroon. Tõstame argisuse kõrgemale, et pakkuda inimestele nautimiseks midagi erilist.

2020

JDE ühineb Peet's Coffee'ga, et luua JDE Peet's, mis noteeriti Amsterdamis 2020. aasta mais.

TÖÖTAME PAREMA TULEVIKU NIMEL

JÄTKUSUUTLIKKUS

VASTUTUSTUNDLIK VALIK

Oleme uhkusega JDE Peet'si Common Groundi algatuse osa. Hangime oma oad vastutustundlikult, samas aitame kohvikasvatuspiirkondade talunikel ja kogukondadel edeneda.